Nazilli’de Yarım Asırlık Vefa: 1973 Mezunları Yıllar Sonra Aynı Çatı Altında Buluştu
AYDIN / NAZİLLİ – Aydın’ın Nazilli ilçesinde köklü bir geçmişe sahip olan Nazilli 50. Yıl Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, kuruluş yılı olan 1973’ün ilk mezunlarını ağırladığı anlamlı bir buluşmaya ev sahipliği yaptı. Millî Eğitim Bakanlığı’nın dönem sonu “Kültür, Sanat ve Spor Faaliyetleri Haftası” kapsamında düzenlenen “Sosyal Sorumluluk: Toplumsal Dayanışma Zamanı” etkinlikleri, okulun ilk mezunlarının katılımıyla taçlandı.
Sembolik Diplomalarla Duygu Dolu Anlar
”Dünden bugüne aynı okul, aynı ruh…” mottosuyla gerçekleştirilen “İlk Mezunlar Buluşması”nda, yarım asır önce okul sıralarından mezun olan eski öğrenciler, bugünün genç nesilleriyle bir araya gelerek adeta zaman tüneline girdi. Eski günlerin yad edildiği etkinlikte, ilk mezunlara günün anısına sembolik diplomalar takdim edildi. Diplomasını alan eski mezunlar gözyaşlarını tutamayarak duygu dolu anlar yaşadı.
Protokol ve Yoğun Katılım
Okul Müdürü Fülay Küçükoğlu’nun ev sahipliğinde gerçekleşen ahde vefa buluşmasına protokolün ilgisi de yoğundu. Etkinliğe eski Aydın Milletvekili Ali Gültekin Kılıç ve Nazilli İlçe Millî Eğitim Müdürü Erdinç Güner katılarak mezunların heyecanına ortak oldu.
İlçe Millî Eğitim Müdürü Erdinç Güner ve eski Milletvekili Ali Gültekin Kılıç yaptıkları konuşmalarda, köklü eğitim kurumlarının şehir hafızasındaki yerine dikkat çekerek, bu tür buluşmaların geçmiş ile gelecek arasında çok güçlü bir köprü kurduğunu vurguladılar ve organizasyonda emeği geçen okul yönetimini tebrik ettiler.
”Aynı Köklerden, Aynı Yarınlara”
”Aynı köklerden, aynı yarınlara” sloganıyla 24 Haziran 2026 tarihinde saat 11:00’de okul kapalıspor salonu da gerçekleştirilen bu anlamlı etkinlik, çekilen hatıra fotoğrafları ve yapılan sıcak sohbetlerin ardından bir sonraki buluşma sözüyle sona erdi.
Add a comment