Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (TEDAŞ), 2024 yıl sonu memnuniyet
anketi sonuçlarını açıkladı. UEDAŞ, yıl boyunca gösterdiği yüksek
performansla dikkat çekti. Müşteri memnuniyetinde elde ettiği başarılı
sonuçlarla öne çıkan şirket, çağrı merkezi memnuniyetinde sektörde 1. sırada yerini aldı.

Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyonun üzerinde nüfusa elektrik
dağıtım hizmeti sağlayan UEDAŞ, müşteri odaklı yaklaşımı ve kaliteli hizmet
anlayışıyla sektörde başarı dolu bir yıla imza attı. Müşteri taleplerine hızlı ve etkili
çözümler sunan şirket, bu başarılarını 2024 yılında çağrı merkezi hizmet
memnuniyetinde 83 puanla sektör 1.si olarak taçlandırdı.. Bu başarı, UEDAŞ’ ın
yıllardır sürdürdüğü yüksek standartlara dayalı hizmet anlayışının ve sürekli
iyileştirme hedeflerinin bir yansıması olarak dikkat çekiyor. Şirket, müşteri
memnuniyetini artırma yönündeki kararlılığıyla, sektörün en güvenilir ve tercih edilen
enerji şirketlerinden biri olma vizyonunu güçlendirmeye devam ediyor.
Hedefimiz, Sektördeki Başarılarımızı Kalıcı Hale Getirmek
Hizmet anlayışını sürekli yenileyerek kaliteyi sürdürülebilir hale getirdiklerini ifade
eden UEDAŞ Genel Müdürü Cihangir Gençoğlu, “Müşteri memnuniyeti,
şirketimizin temel taşlarından biri ve her adımımızı bu motivasyon ile atıyoruz.
Müşteri odağımızın ve hizmet süreçlerimize yaptığımız yatırımın bir sonucu olarak
çağrı merkezi hizmetlerinde sektörde en yüksek memnuniyet skoruna ulaştık.
Amacımız, her yıl hizmet kalitemizi daha da ileriye taşıyarak, kesintisiz ve yüksek
standartlarda hizmet sunmaya devam etmek. Müşterilerimize daha hızlı, etkili ve
dijital çözümler sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 2025 yılı için planladığımız
yatırımlar ve dijitalleşme projeleriyle, bu başarıyı daha da ileriye taşıyacağımıza
inanıyoruz” dedi.