Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Devlet Hastanesi’nin alt tarafında
devam eden asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı.

İnceleme sonrasında açıklama yapan Başkan Ercengiz “Devlet Hastanesi’nin alt
tarafında, millet bahçesi olarak faaliyet gösterecek ve hizmete açılacak bölgede yer alan
35 metrelik yolumuzun devamını asfalt çalışmalarıyla kısa zamanda hizmete sunacağız.
Bugün itibarıyla asfaltlama çalışmalarımız başlamıştır. En geç birkaç gün içerisinde
burada toplam 700 metre uzunluğunda, 8 bin metrekarelik asfalt döküm çalışmasını
gerçekleştireceğiz. Maliyetlerin artışı göz önüne alındığında, yaklaşık 6 tır malzeme
kullanılarak, kendi ekiplerimizin emeği ve işçiliğiyle hayata geçirilecek bu yol için
önemli bir kaynak ayırıyoruz. Toplam maliyet açısından değerlendirildiğinde, burada
yaklaşık 10 milyon liralık bir yatırım gerçekleştireceğimizi de sizlerle paylaşmak isteriz.
Asfalt çalışmalarımızı şehrimizin muhtelif noktalarında, kentimiz büyüdükçe açılan yeni
yollarımızda da sürdürmeye devam edeceğiz. Sezonun el verdiği ölçüde, yaz boyunca
çalışmalarımızı son güne kadar sürdüreceğiz. Gördüğünüz gibi; kendi işçimizle, kendi
emekçimizle, kendi iş makinelerimizle ve kendi ürettiğimiz asfalt malzemesiyle bu
yolları sizlere kazandırıyoruz. Gösterdikleri gayret ve verdikleri emeklerden dolayı tüm
mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Umarım en kısa zamanda bu alanı gençlerimiz,
vatandaşlarımız ve yurttaşlarımız kullanmaya başlar. Hepimize hayırlı olsun.” dedi
Daha fazla haber için belediyeler bölümünü ziyaret ediniz…
Farklı haberler için youtube, facebook, x sosyal medya hesaplarımızı takip ediniz…
